God morgon! Skön och lugn söndagsmorgon. Då kan man njuta av dagens ros ’Boule de Nanteuil’som är en gammaldags ros från 1841 med stark doft. Ej remontrerande. Zon 1.
Ur skivhyllan drar jag i dag fram en samlingspatta med en grupp som jag lyssnat mycket på genom åren – Nationalteatern. Skit i politiken och mahjongkläderna och lyssna på musiken av Ulf Dageby och Totta Näslund. Låtar som ”Livet är en fest”, ”Hanna Från Arlöv”, ”Bängen Trålar” och ”Barn av vår tid” håller än i dag.
