Sen plantering.

Här tränger jag mig in mellan alla Per-Olas bilder på Dagens ros med en liten uppdatering från vår trädgård 🙂 Jag hann inte plantera alla lökar som jag beställt innan julförberedelserna började så nu gör jag det nu istället. Det är ingen frost i marken här i Sjörröd så jag hoppas det går bra.  Här planterar jag vintergäcksiris och i en annan rabatt petade jag ner tio lökar av olika narcisser, bland annat Manly och Ice King. Nu är det bara att hålla tummarna. Ha en bra dag alla därute 🙂

Bjuder också på en bild på en vinterdekoration jag har gjort med julros, granatäpplen, lite spansk mossa och kuddmossa. 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *